חשבתי איך לסכם לכם את 2017. הבעיה שהמהפכה הכי גדולה של השנים האחרונות, מקשה גם לעשות סיכומים. הביג דאטה, שהמשיך לצמוח גם ב2017 מאפשר יצירה ושמירה של כל כך הרבה מידע שקצת קשה לסכם... 

לכן את הסיכום אני בונה הפעם על סקר של בזק שנעשה לסיכום 2017 בתחום הדיגיטל. סיכום 2017 פ...

December 10, 2017

בזמן האחרון רבים מהלקוחות הפונים אלי מתחילים עם בעיה – הפעלנו קמפיין דיגיטלי ולא ראינו תוצאות. כולם מדברים על זה, כולם עושים את זה, רק לי זה לא מצליח?
 

שיווק דיגיטלי הוא כבר מזמן חלק בלתי נפרד מכל תכנית שיווקית. ובכל זאת רבים מתייאשים או מאבדים אמון בשיווק באמצעים דיגי...

September 26, 2016

כל שעה יש בעולם כמה עשרות אלפי אנשים שחושבים לפתוח מיזם של מימון המונים. כנראה שרבים מהם הם ישראלים,  יש אפילו סבירות שזה אתם. בטוח שזה כדאי? רגע לפני שתרוצו להמונים, יש כמה דברים שכדאי לשים לב אליהם.

נכון – זה נשמע חלום. יש לכם רעיון, אתם חולמים עליו כבר שבועות (או חוד...

לאחרונה נפגשתי עם לקוח. ממספר שאלות הבנתי שהבחור לוקה במה שאני מכנה "התקפת שגרתיות" - כלומר שניהול העסק והשגרתיות תוקעת את המחשבה. 

המצב הזה חמור - כי כשאנחנו רוצים לקדם ולפתח את העסק שלנו, אחד הכלים החשובים הוא היצירתיות והחשיבה מחוץ לקופסה. 

יצירתיות בעסקים - אפשרי? 

לפ...

February 18, 2016

 

שמחתי לראות שרבים מכם נהננו מהפוסט על המתחרים. נכון זה נושא חשוב שלפעמים מתוך "פחד התחרות" שוכחים לשים לב אליו ושוכחים שאפשר לנצל את המתחרים כדי להצליח.

 

הפוסט ההוא היה רק הרעיון, עכשיו בואו נתחיל לדבר על איך עושים את זה. כבר הזכרנו לא מעט כלים למעקב אחרי המתחרים...

January 14, 2016

העיסוק במתחרים נחשב מאז ומתמיד לאחד מיסודות השיווק והמודלים העסקיים. כשרוצים לבנות עסק מצליח ותוכנית שיווק מצליחה - המתחרים הם אולי הדבר הכי טוב שיכול להיות לנו. 

למה? 

- נלמד מהם טעויות.

- נלמד מהם הצלחות.

- נלמד על המקום הפנוי בשוק.

- נלמד על איך לבדל את עצמינו.

- נלמד איך...

December 1, 2015

החורף כאן. זה אומר שגם השנה העסקית מסתיימת ו2016 מעבר לפתח. זה הזמן בו כולנו בוחנים את העמידה ביעדים, מתכננים ומציבים יעדים עסקיים חדשים. 


אז רגע לפני שתבנו את התוכנית העסקית שלכם ואת תוכנית השיווק שלכם לשנת 2016 כדאי לבדוק לאן הולך השוק. 

כמובן - השוק הדינמי ביותר הי...

November 10, 2015

 

בפוסט הקודם כבר הגדרנו את השיווק המודרני כך: 

"הגדרה ופילוח של קהלי המטרה (בהתאם ליכולות החדשות לאיפיון הלקוחות), זיהוי והצפת צרכים ברציפות (בהתאם לתמורות המהירות בשוק וליכולות זיהוי צרכי הלקוחות), הגדרת הפעולות הנדרשות ליצירת והגדלת הביקוש, הגדרת הכלים והשיטות לניתו...

October 1, 2015

המונח שיווק דיגיטלי נכנס כבר למרכז השיח השיווקי. אין היום כמעט עסק שלא פועל בתחום השיווק הדיגיטלי. פעם עוד קראנו לזה קידום באינטרנט או קידום ברשת, אחר כך זה הפך להיות שיווק באינטרנט או שיווק אונליין ועם התרחבות הפלטפורמות, המכשירים והזמינות תפס המונח "שיווק דיגיטלי".

רב...

August 15, 2015

אם עד היום הסתבכתם עם דוחות באדוורדס, או אולי הסתמכתם על משווק האינטרנט שלכם, העידן הזה מאחריכם. 


גוגל מתחילים לאפשר יצירת דוחות בצורה קלה, דינמית ומהירה מאוד. 

לא עוד הגדרות מורכבות, הכל פשוט וקל - גוררים, זורקים והדו"ח נוצר. 


אמנם לא כל הפונקציות כבר קיימות, אבל גם מה...

Please reload

Featured Posts

שנת 2018 כבר כאן - ההזדמנויות החמות

January 3, 2018

1/2
Please reload

Recent Posts
Please reload

Archive
Please reload

Search By Tags