זה פוסט בהרבה חלקים.
היום אני רוצה להתמקד במה כדאי לעשות כדי לנצל את המצב להצלחה בעסק שלכם.
אז כמו שכבר הבנו, יש הרבה הזדמנויות, מי שיש לו יכולות באונליין בודאי שהתקופה הזו יכולה לחזק אותו. במיוחד אם אתם מוכרים מוצרים וחששתם

מתחרות עם החנויות אליהם אתם מספקים את המוצרים, עכשיו זו ההזדמנות שלכם למכור במחירים ומבצעים שהם רק שלכם!
אבל, גם אם אתם לא והחנות שלכם או המסעדה שלכם סגורה, אתם עדיין יכולים לנצל את המצב.
לדוגמא:
מסעדה, יכולה להעלות מתכונים וסרטוני הכנת אוכל בוידאו או בתמונות.
חנות בגדים, גם בלי משלוחים, יכולה להציע מבצעי חזרה לאחר הפסח.
מוסך, יכול להציע קביעת תור לפני הלחץ שיהיה ברגע שהכל יפתח.
חנות צעצועים, יכולה להציע משחקי אונליין, כדי להמשיך למתג את עצמה כ"המקום" של המשחקים.
כל ההצעות האלה כמובן הם כח מניע, לקבל פרטי קשר של לקוחות פוטנציאלים. זה הנכס המרכזי שלכם עכשיו וזה הזמן לאסוף לאסוף לאסוף.
זה כמובן גם הזמן לשלוח יחד עם ההצעה, ברכה לכבוד החג.
למי? ללקוחות שלכם. אלה שרשומים לכם במועדון לקוחות.
ברור שאפשר להפעיל בעלי מקצוע כדי לעשות את כל זה. אבל למי שלא רגיל ועד שהוא ימצא מישהו פנוי עכשיו, או למי שרוצה לחסוך בהוצאות, זה הזמן להכיר כמה כלים נחמדים:
הראשון קוראים לו canva, זה כלי מעולה ליצירת פרסומים גרפיים ברמה גבוה. תשחקו עם זה קצת - הכלי ממש ממש ידידותי.
השני - ויש הרבה כאלה מערכת לשליחת מיילים וSMS כדי שתוכלו להגיע ללקוחות עם הפרסום שלכם.
הכלי שאני אוהב הוא Smoove, גם הוא מאוד נח. דרכו תוכלו לשלחו מייל עם ההצעה ללקוחות ולבנות טופס למעוניינים למילוי פרטים כך שהם ישמרו לכם להמשך.
חשוב לא לפספס - אל תשלחו ספאם. רק למי שמאשר לכם לשלוח לו עדכונים.
בנוסף את הפרסום, תעלו לדף הפייסבוק שלכם ושלחו בוואטסאפ.

בקרוב תחזרו לעבוד מחוזקים וממוקדים הרבה יותר.
בהצלחה וחג שמח.
Comentários